تازه‌ترین رمان سارا عرفانی در وصف زیارت جامعه کبیره و امام رضا (ع)

سارا عرفانی از نگارش رمانی برای گروه سنی بزرگسال خبر داد که مضمون داستان با محوریت دختر دانشجویی روایت می‌شود که از سوی دانشگاه در قالب اردو عازم مشهد مقدس شده است.

سارا عرفانی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره نگارش رمانی خود توضیحاتی داد و گفت: در حال نگارش رمانی برای گروه سنی بزرگسال هستم، که در وصف زیارت جامعه کبیره و امام رضا علیه‌السلام است.

عرفانی درباره اثر دوم خود پس از مجموعه داستان «هدیه ولنتاین» یادآور شد: نگارش نیمی از این رمان انجام شده اما تالیف این رمان قدری به کندی پیش می‌رود و احتمالا تا پایان سال منتشر خواهد شد.

این نویسنده با اشاره به اینکه پیش از این رمان «لبخند مسیح» را منتشر کرده‌ام، ادامه داد: آنچه از این داستان توقع دارم اینکه به زیارت جامعه کبیره البته در قالب داستان بپردازد، تا بتوان موارد را به شکل ملموس در داستان بیان کرد، دوست داشتم به بحث زیارت در قالب داستانی بپردازم.

عرفانی در خاتمه سخن خود تاکید کرد: مضمون داستان با محوریت دختر دانشجویی روایت می‌شود که از سوی دانشگاه در قالب اردو عازم مشهد مقدس شده است.

وی در پایان درباره انتشاراتی که این اثر را منتشر خواهد کرد، ابراز داشت: تصمیم دقیقی درباره انتشارات نگرفتم اما شاید آن را از سوی آستان قدس یا نیستان منتشر کنم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.