«دلاور مرد سیستان» به چاپ دوم رسید

ه گزارش سرویس فرهنگ وهنر برنا ، کتاب “دلاور مرد سیستان” که به خاطرات شهید میرقاسم میر حسینی از فرماندهان دفاع مقدس می پردازد، بیست و دومین کتاب از مجموعه “قصه فرماندهان” است که توسط سارا عرفانی تدوین شده است.

سارا عرفانی درباره این کتاب گفت: نگارش کتابی درباره خاطرات شهید میرقاسم میر حسینی از فرماندهان دفاع مقدس از سوی دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری پیشنهاد شد. من نیز با استفاده از این خاطرات کتاب” دلاورمرد سیستان” را نوشتم.

وی افزود: این کتاب در شامل ده داستان است، که از کودکی تا زمان شهادت ایشان را دربرمی‌گیرد و من خاطراتی را که قابلیت داستانی داشتند انتخاب کردم و به شکل داستان به نگارش درآورم.

نویسنده” لبخند مسیح ” درباره سبک نگارش کتاب گفت: سعی کردم داستان شکل تاریخی و واقعی خود را حفظ کند و تنها این خاطرات را به شکل داستان بازنویسی کردم.

عرفانی درادامه عنوان کرد: درنگارش این اثر از کتاب “نگین هامون”،” پرنده و تانک” به عنوان منابع خاطرات شهید میر حسینی، استفاده کرده است.

چاپ دوم کتاب “دلاور مرد سیستان” تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که در ۸۸ صفحه و در قطع پالتویی و در تیراژ ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و با قیمت هزار تومان منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.