حضور نیستان با ۴۰۰ عنوان کتاب از جمله پنجشنبه فیروزه ای در نمایشگاه کتاب

انتشارات نیستان با اعلام حضور ۴۰۰ عنوان کتاب از تولیداتش در نمایشگاه کتاب از ارائه نزدیک به ۵۵ اثر از سید مهدی شجاعی در نمایشگاه خبر داد که تاکنون بالغ بر ۴ میلیون و ۶۳۰ هزار نسخه از آن چاپ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتاب نیستان با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در نمایشکاه بین المللی کتاب تهران شرکت خواهد کرد که از این تعدادبیش از ۴۰ عنوان کتاب چاپ اول در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

عناوینی مانند پنجشنبه فیروزه ای اثر سارا عرفانی، عالی جناب شهردار اثر ابراهیم حسن بیگی، برپا اثر مریم راهی، تصرف اثر تورج زاهدی، الهه اثر سیروس همتی، الکی خوش اثر امیر لشکری، حقیقت دارد تو را در خواب بوسیده ام اثر میلاد اکبر نژاد، گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد اثر نصرالله قادری، من اسیر زنده ام اثر عبدالحی شماسی، مفتون و فیروزه اثر سعید تشکری، هر زندگی یه قصه است اثر قاسمعلی فراست، بحران عروسکی اثر مهدی نورمحمدزاده، این داستان واقعیت دارد اثر جفری آرچر و ترجمه علی فامیان، یک سرباز ساده ملکه اثر برگزیدگان جایزه ا. هنری ۲۰۰۹ با ترحمه شیما الهی و جلد های ۱۶ تا ۲۰ شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید معتزلی با ترجمه دکتر غلامرضا لایقی برخی عناوین چاپ اول های نیستان در نمایشگاه کتاب ۹۴ خواهد بود.

همچنین نیستان با تجدید چاپ بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب، لیست پرفروش های خود را تکمیل کرد.

کتاب هایی از سید مهدی شجاعی مانند کشتی پهلو گرفته با ۴۴ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش از ۶۰۰ هزار نسخه، پدر عشق و پسر با ۳۷ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش از ۲۹۵ هزار نسخه، آفتاب در حجاب با ۲۶ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش از ۱۶۰ هزار نسخه، از دیار حبیب با ۱۶ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش از ۹۵ هزار  نسخه، طوفان دیگری در راه است با ۱۰ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش از ۴۰ هزار نسخه، سقای آب و ادب با ۱۱ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش ۵۵ هزار  نسخه، کمی دیرتر با ۸ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش ۴۰ هزار نسخه، آسمانی ترین مهربانی با ۸ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش ۴۵ هزار نسخه و آیین زندگی با ۱۱ نوبت چاپ و تیراژ مجموع بیش یک میلیون و پانصد و چهل هزار نسخه برخی از تجدید چاپی های نیستان خواهند بود.

گفتنی است که تیراژ آثار سید مهدی شجاعی فقط در حوزه ادبیات بزرگسال که شامل حدود ۵۵ عنوان از رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلمنامه، مقالات ادبی و ترجمه ادعیه و متون دینی است، تاکنون بالغ بر چهار میلیون و ۶۳۰ هزار نسخه شده است.

منبع: http://www.mehrnews.com/news/2539875

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.