پنجشنبه فیروزه ای در فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد و بررسی می شود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نشست قاسمعلی فراست، نویسنده و پژوهشگر ادبی و حجت الاسلام ناصر نقویان، نویسنده و کارشناس مذهبی و حمید باباوند کارشناس- مجری به نقد و بررسی رمان پنجشنبه فیروزه ای می پردازند.

پنجشنبه فیروزه ای روایتی از یک اردوی دانشجویی است که برای زیارت به مشهد مقدس می روند. در این سفر اتفاقاتی برای آنها می افتد و بازگشت هایی به گذشته دارد. در این کتاب با زیرکی مخاطب را به درون تو در توی ذهن دختران جوان دانشجویی می برد که در این سفر همراهند.

خوانش بخش هایی از این رمان با همراهی موسیقی توسط سهیلا گلستانی، بازیگر سینما و تلویزیون از دیگر بخش های یازدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی خواهد بود.

سهیلا گلستانی در سریال وضعیت سفید، باغ بلور، کیمیای مهر و فیلم های سینمایی امروز، بیداری برای سه روز، شب- بیرون، میهمان داریم، چهل سالگی، نصف مال من نصف مال تو و بوفالو به ایفای نقش پرداخته است.

باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی امکان امانت این رمان به اعضای کتابخانه ها و تهیه آن با تخفیف ۵۰ درصدی را نیز فراهم کرده است.

علاقه مندان برای دریافت کتاب می توانند با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند.

یازدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی هشتم اردیبهشت ساعت ۱۷ در سالن سپیده فرهنگسرا واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی برگزار می شود.

منبع: http://irna.ir/fa/News/81585572

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.