داستانی از سارا عرفانی در مجموعه «بال‌های خونین فطرس»

کتاب «بال‌های خونین فطرس» مجموعه‌ای نفیس از ۴۰ عکس و ۴۰ داستان از نویسندگان ایرانی و خارجی با موضوع دفاع مقدس است. این کتاب توسط سیدمهدی مدیرواقفی گردآوری و توسط انتشارات افراز روانه بازار نشر شده است، البته دو داستان از این کتاب به قلم گردآورنده کتاب به رشته تحریر در آمده است.

چهل عکس ؛ چهل داستان

داستان این کتاب با موضوع جنگ تحمیلی، دفاع مقدس و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن شکل گرفته است.این کتاب شامل ۴۰ داستان است که هر داستان را بر مبنای عکسی که انتخاب و جمع‌آوری آن را نویسنده به عهده داشته ، نوشته‌ شده است.

سال‌های گذشته در موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس افراط و تفریط‌های بسیاری صورت گرفته که در نتیجه بسیاری از مخاطبان آن دچار دل‌زدگی شده‌اند. من معتقدم که باید این سوء تفاهم‌ها برطرف شود تا مخاطبان با دیدی باز و واقع‌گرایانه به این حوزه بازگردند.

با داستان‌هایی از :

ایوب آقاخانی، غلامرضا احمدخانی، محمت‌سلیم ازبان، اصغر استادحسن‌معمار، ایرج افشاری اصل، جواد افهمی، فاطمه باباخانی، آراز بارسقیان، زهرا پورقربان، مجید پورولی کلشتری، راضیه تجار، امراه تونچ، علی‌اکبر جانوند، سلمان حقوقی‌اصفهانی، فریدون حیدری ملک‌میان، میترا داور، غلامحسین دولت آبادی، صدف راه‌خدا، باقر رجبعلی، هانیه سلطان‌پور، محمد عباسی، سارا عرفانی، مرتضی فخری، محمدعلی قاسمی، فرید قدمی، مجید قیصری، علی کریمی، مهدی کفاش، امید کوره‌چی، امیر مالک‌پور، یاسین محمدی، نصرت‌ا… محمودزاده، سیدمهدی مدیرواقفی، مهدی میرباقری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.