دهمین لبخند در یک رمان

رمان «لبخند مسیح» نوشته سارا عرفانی، بزودی توسط انتشارات سوره مهر به دهمین چاپ خود می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری انقلاب اسلامی به نقل از سوره مهر؛ سارا عرفانی، زبان ساده رمان را ویژگی مثبت این رمان دانسته، در این باره اظهار داشت: از آن جایی که تم اصلی داستان با مفاهیم فلسفی و اعتقادی همراه است، زبان اینگونه مفاهیم عموما ثقیل به نظر می رسد که در این رمان سعی شده از زبان عام و ساده استفاده شود.
«لبخند مسیح» درباره دختری به نام « نگار» است که در جامعه امروزی ایران زندگی می کند . او به کمک اینترنت و « ایمیل» به مرزهای ناآشنای جغرافیایی قدم می گذارد. در این سیر و سلوک که بیشتر جنبه های عرفانی و معنوی دارد، نگار با شخصیتی به نام « نیکلاس» آشنا می شود که ساکن یکی از کشورهای غربی است. آنها بدون اینکه به طور مستقیم یکدیگر راببینند، ازطریق ایمیل با هم ارتباط پیدا می کنند.
نیکلاس پیرو دین مسیحیت بوده و سارا فردی مسلمان است که در اتباطات نوشتاری بین آن دو جاذبه های دین اسلام از طریق افکار و عقاید نگار به ذهن جستجوگر نیکلاس سرایت می کند. روز به روز شیفتگی نیکلاس برای آشنایی بیشتر با دستورات و ویژگی های دین اسلام افزوده می شود. سرانجام نیکلاس با استقبال از یک پیشنهاد کاری به ایران سفر می کند و از نزدیک با نگار ملاقات می کند و به او پیشنهاد ازدواج می دهد.
نگار ظاهرا با این پیشنهاد مخالفت می کند؛ چرا که احساس می کند این پیوند باعث از بین رفتن قداست آن رابطه عرفانی و معنوی می شود و …
«لبخند مسیح» برای اولین بار در سال ۸۵ توسط مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری تولید و در انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
«لبخند مسیح» تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است که قرار است بزودی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دهم برسد.

منبع: پایگاه خبری حوزه هنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.