نشست ناشر و نویسنده با حضور علی‌الله سلیمی، سارا عرفانی، عزت‌الله الوندی

نشست «ناشر و نویسنده» که با هدف تبادل نظر و رفع مشکلات کتاب های نویسندگان طراحی شده است، این بار میزبان سه تن از نویسندگان جوان مجموعه کتابه ای قصه قهرمانان در حوزه کتاب دفاع مقدس خواهد بود.

در ادامه سلسله نشست های «ناشر و نویسنده» قرار است سه تن از نویسندگان جوان به نام های علی الله سلیمی، عزت الله الوندی و سارا عرفانی تا دقایقی دیگر در این نشست حاضر شوند.

در این جلسات که با حضور محمد حمزه زاده مدیر عامل انتشارات و همچنین مدیران واحدهای مختلف سوره مهر برگزار می شود، گزارشی از عملکرد ناشر در قبال کتاب نویسنده در زمینه های تولید، اطلاع رسانی و توزیع و فروش ارائه خواهد شد.

هر سه این نویسندگان تجربه همکاری در مجموعه قصه قهرمانان را با نوشتن یک کتاب دارند. علی الله سلیمی زندگی نامه داستانی شهید آیت الله حسین غفاری را در کتاب «دلبستگی در سال های سخت» نوشته است. البته از این نویسنده چندی پیش هم مجموعه داستان «باد برگ ها را به سمت دره ها می برد» در سوره مهر منتشر شد.

عزت الله الوندی هم در مجموعه قهرمانان انقلاب،«پشت شیشه های مات»؛ زندگی داستانی شهید آیت الله بهشتی از دید نوه لینگن، یکی از ۵۳ گروگان لانه جاسوسی امریکا روایت کرده است. از این نویسنده کتاب «مثل همیشه ای کاش» نیز برای کودکان منتشر شده است.
همچنین سارا عرفانی هم در مجموعه قهرمانان انقلاب زندگی داستانی شهید سید مجتبی نواب صفویی را در کتاب «پروانه ای که سوخت» روایت کرده است. از این نویسنده هم کتاب «لبخند مسیح» توسط سوره مهر منتشر شده که بارها نیز تجدیدچاپ شده است.

گفتنی است در سلسله نشست های «نویسنده و ناشر»، چهره هایی همچون عماد افروغ، محسن کاظمی، علی موسوی گرما رودی، محمدرضا سرشار، محمدرضا بایرامی، محمد علی گودینی، محمد کاظم مزینانی، راضیه تجار، منیژه آرمین، محسن سلیمانی و سید قاسم یاحسینی و … حضور یافته اند.

منبع: http://navideshahed.com/fa/news/321508

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.