جوان‌ها نزدیکی بیش‌تری با شخصیت‌های داستان حس خواهند کرد

سارا عرفانی در گفت‌وگو با حلقه وصل در روز رونمایی از کتاب «پنج شنبه فیروزه‌ای» در رابطه با خلاصه کتاب عنوان کرد: «پنج شنبه فیروزه‌ای»داستان اتفاقات سفر چند دانشجو به مشهد را روایت می‌کند و ارتباطات بین این دانشجوها در داستان بررسی می‌شود و به ارتباط و زیارت بعضی از شخصیت ها با امام رضا(ع) گره می‌خورد.

وی در رابطه با مستند بودن این رمان افزود: داستان حاصل تخیل شخصی بوده ولی اتفاقاتی است که در اطراف ما در جریان می‌باشد و به عنوان مثال یکی از مشکلاتی که در داستان با آن مواجه می‌شویم، مخالفت خانواده‌ها با ازدواج دو جوان است.

عرفانی درباره جامعه هدف «پنج شنبه فیروزه‌ای» بیان داشت: سعی من در زمان نوشتن رمان این بود که اثری باشد برای همه سنین و برای همه جذابیت خاص خودش را داشته باشد ولی احتمالا جوان‌ها نزدیکی بیش‌تری با شخصیت ها و اتفاقات داستان حس خواهند کرد.

وی همچنین افزود: دو فصل آخر این کتاب نقطه اوج آن خواهد بود.

سارا عرفانی در رابطه با مراحل نگارش آخرین اثر خود گفت: تمام مراحل این کتاب چهار سال به طول انجامید که یک سال آخر آن به بازبینی و ویرایش‌های جدی پرداخته شده است.

وی در آخر اعلام کرد: پخش کتاب از چهار روز پیش با قیمت ۲۱۰۰۰ تومان شروع شده و در کتابفروشی‌های سطح شهر در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

منبع: http://hvasl.ir/news/2739

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.