«پنجشبه فیروزه‌ای» کتاب سال بخش آزاد جایزه حبیب غنی پور شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، برگزیدگان پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی پور، معرفی شدند.

در بخش کودک از دو کتاب تقدیر شد. کتاب «وای نه» کلر ژوبرت از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و کتاب «دختر کوچولو، فرمانده سبیلو» الهام مزارعی ناشر: نشر افق به صورت متشترک تقدیر شد. این بخش کتاب سال نداشت.

در بخش نوجوان کتاب «بچه‌های کشتی» رافائل اثر محمدرضا مرزوقی انتشارات کانون به عنوان کتاب سال معرفی شد.

در حوزه انقلاب و دفاع مقدس رمان «خنده‌زار» نوشته محمد محمودی نورآبادی از سوره مهر به عنوان کتاب سال معرفی و از رمان «خط تماس» نوشته محمدرضا بایرامی نشر فاتحان تقدیر شد.

در بخش رمان آزاد کتاب «پنجشبه فیروزه‌ای» اثر سارا عرفانی نشر کتاب نیستان به عنوان کتاب سال معرفی شد و از رمان «دزده کشی» نوشته فریبا منتظرظهور انتشارات کتابسرا تندیس تقدیر به عمل آمد.

سارا عرفانی نویسنده برگزیده کتاب سال در بخش رمان آزاد با اشاره به اینکه ۱۷ اسفند سال گذشته از رمانم رونمایی شده بود، گفت: در طول این سال بازخوردهای خوبی از کارم شاهد بودم و تاکنون توانسته به چاپ سوم برسد. برایم مایه افتخار است که این جایزه را از حبیب و مسجد گرفتم.

این مراسم با حضور چهره‌هایی چون رضا امیرخانی، احمد دهقان، داود امیریان، جواد محقق، حمیدرضا شاه‌ابادی، مجتبی رحماندوست، محسن مؤمنی شریف، رحیم مخدومی و مهدی قزلی برگزار شد.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

منبع عکس ها: http://cinemapress.ir/photo/72459

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.