سارا عرفانی در گفتگو با فارس: پس از جایزه حبیب کارم سخت تر می شود

سارا عرفانی نویسنده برگزیده جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در پاسخ به اینکه پس از انتشار رمان «پنجشنبه فیروزه‌ای» عنوان داشته بود که فعلا قصد نوشتن کار دیگری ندارم و حال که توانسته به این موفقیت دست پیدا کند چه تصمیمی دارد، گفت: ایده‌ برای نوشتن دارم، اما فرصت نوشتن لازم دارم که با توجه به شرایطم هنوز فرصتی برای نوشتن پیدا نکرده‌ام.

وی افزود: یک داستان اجتماعی در ذهن دارم که دوست دارم بعد از «پنجشنبه فیروزه‌ای» بنویسم ولی همانطور که گفتم نیاز به فرصت برای نوشتن دارم.

نویسنده برگزیده کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور در بخش آزاد گفت: داستان‌های کوتاه‌کوتاه خودم را که نیاز به وقت کمتری دارد جمع‌آوری می‌کنم تا اگر بشود در قالب یک مجموعه منتشر کنم و شاید برای سال آینده در قالب یک مجموعه راهی بازار کتاب کنم.

او در ادامه به شرایطش در اختتامیه جایزه حبیب اشاره کرد و گفت: در آن لحظات استرس داشتم ولی خوشحال هم بودم اما بیشتر از آن اکنون یک حس مسئولیت دارم. زیرا پس از این مخاطب توجه بیشتری دارد و کارم سخت‌تر می‌شود.

عرفانی گفت: از ابتدای زمانی که کتاب چاپ شد از خودم توقع داشتم که برنده یک جایزه شوم البته به نیت جایزه بردن رمانم را ننوشتم ولی توقع برنده شدن داشتم.

رمان «پنجشنبه فیروزه‌ای» اثر سارا عرفانی را انتشارات کتاب نیستان منتشر کرده و از ابتدای انتشار تا کنون ۳ چاپ از آن منتشر شده و این نشان از اقبال مخاطبان به آن دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.