برگزاری برنامه «قاب کلمات» با حضور سارا عرفانی در کتاب‌فروشی سوره مهر

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، موسسه پیشرو با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و انتشارات سوره مهر و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه مفید و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴، قصد دارد محفلی را با عنوان «قاب کلمات» و با هدف گفت‌وگوی صمیمی با نویسندگان برگزار کند. در اولین نشست، سارا عرفانی، مؤلف مجموعه داستان‌هایی نظیر «لبخند مسیح» و «هدیه ولنتاین» مهمان این برنامه خواهد بود.

این برنامه سه‌شنبه ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در کتاب‌فروشی سوره مهر واقع در خیابان انقلاب برگزار می‌شود و حضور در این نشست برای عموم آزاد است.

همچنین موسسه پیشرو مسابقه چکیده نویس (۱۰۰۰ کلمه) را در دو قالب آزاد (عمومی) و سیر مطالعاتی آثار و اندیشه‌های شهید آیت‌الله دکتر بهشتی برگزار می‌کند. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت (kalameh.ir 1000) نسبت به شرکت در این مسابقه کتاب‌خوانی اقدام کنند. به برگزیدگان این مسابقه، جوایزی نظیر ۱۲۰ عدد تبلت،۴۰ کمک‌ هزینه سفر به مشهد مقدس با یک نفر همراه و جوایز ویژه در روز اختتامیه – برج میلاد تهران اعطا می‌گردد.

https://www.instagram.com/p/96lKfSrxGK

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.