«پنجشنبه فیروزه‌ای» در دومین جلسه خوانش کتاب در زنجان نقد و بررسی می‌شود

به مناسبت دهه کرامت کارگروه کتاب قرارگاه خاتم الاوصیاء زنجان دومین نشست خوانش کتاب را با محوریت کتاب «پنجشنبه فیروزه ای» با حضور سارا عرفانی برگزار می کند.

رضاخانی مسئول کارگروه کتاب قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء زنجان به حلقه وصل گفت: در راستای معرفی نویسندگان جبهه فرهنگی انقلاب و همچنین کتاب های خوب و مورد تأیید مقام معظم رهبری جلسات خوانش کتاب برگزار می گردد.

وی بیان داشت: نخستین جلسه خوانش کتاب که به صورت ماهانه برگزار می شود کتاب «گلستان یازدهم» بود که تیرماه با حضور همسر شهید چیت سازیان و بهناز ضرابی زاده برگزار شد.

رضاخانی تصریح کرد: دومین جلسه نیز عصر فردا دوشنبه نهم مردادماه با خوانش کتاب «پنجشنبه فیروزه ای» با حضور نویسنده کتاب سارا عرفانی برگزار می گردد.

مسئول کارگروه کتاب خاتم الاوصیا زنجان ادامه داد: حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است و این جلسه از ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی زنجان برگزار می گردد.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت این کتاب انتخاب شد و در این جلسه جدای از خوانش بخش هایی از کتاب نقد و بررسی و پرسش و پاسخ نیز از طریق شرکت کنندگان صورت خواهد گرفت.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبالی که از این جلسات صورت می گیرد بنا داریم در جلسه بعد کتاب «ملاصالح» را مورد خوانش قرار دهیم. ناگفته نماند به دلیل حضور خانم عرفانی در زنجان کارگاه رمان و داستان نیز طی دو روز به صورت فشرده برگزار می شود.

منبع: http://hvasl.ir/news/29382

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.